Беларуская гарэлка трапіла ў спіс самых хуткарослых алкагольных марак свету

Па дадзеных спецыялізаванага рэсурсу Drinks International, штогод якая складае рэйтынг The Millionaires`Club, у мінулым годзе Мінскі завод вінаградных він (МЗВВ) вырабіў за 1 млн дзевяцілітровых кейсаў «Сваяка». У параўнанні з 2014 годам яго аб’ёмы выраслі на 27%.

Дзякуючы гэтай дынаміцы беларуская гарэлачная марка заняла сёмае месца ў рэйтынгу самых хуткарослых алкагольных марак свету, піша «Заўтра тваёй краіны».

 

Уладальнікамі МЗВВ, заснаванага ў 2000 годзе, з’яўляюцца гаспадары найбуйнейшай рознічнай сеткі Беларусі «Еўраопт» Сяргей Літвін і Уладзімір Васілька. За апошнія пяць гадоў гэты завод здзейсніў значны рывок, і па некаторых паказчыках абышоў галоўнае дзяржаўнае прадпрыемства краіны па выпуску алкаголю: ААТ «Мінск Крышталь». Сталічны завод вінаградных вінаў апярэджвае дзяржаўнага канкурэнта і па аб’ёмах падатковых адлічэнняў у бюджэт. Дадзеныя інспекцыі МПЗ па Мінску сведчаць, што па выніку чатырох месяцаў гэтага года МЗВВ заняў пятае месца па аб’ёму адлічэнняў у кансалідаваную казну сталіцы, а «Мінск Крышталь» — толькі восьмае. У версію TheMillionaires` Club за 2014 год уваходзіў іншы брэнд Мінскага завода вінаградных вінаў: гарэлка «Налібокі».

 

Паводле рэйтынгу Drinks International за 2015 год у першай дзясятцы самых хуткарослых апынуліся толькі брэнды гарэлак і індыйскага віскі.

 

Лідэрам стала гарэлка «Старая марка», якую выпускае расійская кампанія «Статус-груп». За год вытворчасць гэтага прадукта павялічылася на 242% — як 2,4 млн дзевяцілітровых кейсаў. Партфель «Статус-груп», імёны ўладальнікаў якіх не раскрываюцца, складаецца ў асноўным з танных гарэлак, што разлівалася на заводах Кабардзіна-Балкарыі. У першую дзясятку самых хуткарослых марак у 2015 годзе ўвайшлі таксама яшчэ два брэнда «Статус-груп»: гарэлка «Добры мядзведзь» (3 месца, рост на 173%) і «Народная» (4 месца, 100%).


Беларускі «Сваяк» па дынаміцы апярэдзіў два брэнда іншага буйнога расійскага вытворцы алкаголю, кампаніі «Руст»: гарэлкі «Сопліца» (8 месца, 26%) і «Жытнёўка» (10 месца, 23%).

 

Брэнды транснацыянальнай карпарацыі Diageo і індыйскіх кампаній лідзіруюць у рэйтынгу вытворцаў віскі.


Каментаваць