Эстонскі ўладальнік «Мілавіцы» губляе валютныя даходы на беларускім рынку

На дзвух іншых ключавых рынках у Расіі і Украіне зваротная сітуацыя — рэалізацыя бялізны ў еўра вырасла.
Паслабленне беларускага рубля да еўра, у тым ліку, прывяла да таго, што продаж у валюце эстонскага холдынгу Silvano Fashion Group (уладальніка фабрыкі «Мілавіца») у Беларусі ў першым квартале гэтага года скараціўся на 13,7%.

Як паведамляецца ў квартальнай справаздачы SFG, якому належыць каля 85% акцый «Мілавіца», сетка фірмовых крам і лагістычнага комплексу на тэрыторыі Беларусі, продаж холдынгу на беларускім рынку ў студзені-сакавік 2018 год склаў 3,6 млн еўра. Гэта на 13,7% менш, чым было ў аналагічным перыядзе мінулага года. Пры гэтым адзначана, што попыт на бялізну марак Мілавіца і Lauma ў беларусак нават вырас — на 2,8% у беларускіх рублях. Як сказана ў справаздачы, у Беларусі група засяродзіцца на павышэнні прыбытковасці свайго рознічнага бізнесу і працягне павялічваць колькасць магазінаў у залежнасці ад наяўнасці даступных па цане гандлёвых плошчаў.

У цэлым продажы жаночай бялізны, вырабленай на фабрыках холдынгу ў Беларусі і Латвіі, выраслі на 11,1% — да 16,1 млн еўра. Фінансавыя паказнікі таксама былі ў станоўчым трэндзе — валавы прыбытак павялічыўся на 37,2% (да 9,3 млн еўра), а чысты — на 3 626,6% (да 4,06 млн еўра).

Продажы ў Расіі павялічыліся на 27,9%, склаўшы 10,3 мільёна еўра, ва Украіне — на 9% да 0,76 млн даляраў. Спаду, як і Беларусь, не пазбег рынку Балтыі. У трох балтыйскіх рэспубліках рэалізацыя знізілася на 17,6% (да 0,3 млн еўра).

Памяншэнне продажаў у Беларусі адбілася на долі гэтага рынку ў структуры продажаў холдынгу. Калі ў першым квартале 2017 года яна складала 28,9%, то ў студзені-сакавіку 2018 года скарацілася да 22,5%. Доля расійскага рынка ў продажах SFG ў гэтым годзе вырасла да 63,9%.

Паводле Заўтра тваёй краіны

Хочаце ведаць больш? Сачыце за нашымі публікацыямі ў Telegram і Facebook!

Каментаваць