Беларусы скардзяцца, што не могуць датэлефанавацца да А1. Даведаліся, у чым прычына

У пачатку тыдня velcom цалкам стаў А1. Зрэшты, гэта падзея адзначылася не толькі стартам продажаў ўласнага смартфона кампаніі і ўкараненнем тэхналогіі eSIM, але і некаторымі праблемамі. У прыватнасці, адразу некалькі абанентаў аператара распавялі нам, што падоўгу не могуць датэлефанавацца ў call-цэнтр аператара.
Па запэўненнях абанентаў, датэлефанавацца да аператара ў іх не атрымліваецца на працягу ўсяго гэтага тыдня. Гэта тычыцца як адзінага нумара даведачна-інфармацыйнай службы А1 (150), так і, напрыклад, нумары службы па працы з кліентамі дата-цэнтра кампаніі. Журналісту 42.TUT.BY датэлефанавацца ў call-цэнтр А1 таксама не ўдалося. Пасля дзесяці хвілін чакання на лініі сувязь з аператарам так і не з'явілася.

Мы звязаліся з прэс-службай А1 і папрасілі пракаментаваць праблему. Нам адказалі, што «ў апошні час колькасць зваротаў у кантакт-цэнтр A1 сапраўды прыкметна ўзрасла — у сярэднім на 40% у параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года. Большасць зваротаў звязана з інфармацый аб змене назвы кампаніі і, адпаведна, брэнда, а таксама новымі прадуктамі, анансаванага кампаніяй А1 на прэс-канферэнцыі 12 жніўня».

Каб зрабіць працэс камунікацыі карыстальнікаў з кампаніяй больш зручным і хуткім, у А1 раяць выкарыстоўваць альтэрнатыўныя каналы сувязі: фірменнае мабільнае прыкладанне, онлайн-чат на афіцыйным сайце, а таксама групы ў сацыяльных сетках і мессенджеров (Facebook, VK, «Аднакласнікі», Viber).


Паводле tut.by

Хочаце ведаць больш? Сачыце за нашымі публікацыямі ў Telegram і Facebook!