Уласнік білбордаў, дзе была рэклама з Някляевым: «Гэта чорны піяр»

На мінулым тыдні ў цэнтры Мінска ўсталявалі білборды з паэтам і апазіцыйным палітыкам Уладзімірам Някляевым у вышыванцы, а таксама з беларускім тэлевядучым і падарожнікам Юрыем Жыгамонтам. Рэкламу знялі праз некалькі гадзін «па званку», а сёння з гэтай нагоды была сустрэча ў камітэце архітэктуры і горадабудаўніцтва Мінгарвыканкама.

Фота: Таццяна Караткевіч / Facebook

«Рэкламадаўца адмаўляецца вешаць цяпер усе чатыры сюжэты»

Рэкламу ўсталёўвалі па замове крамы Symbal.by. Яе заснавальнік Павел Белавус кажа, што рэкламнае агенцтва папрасілі зняць банэры «па званку» — ад каго, у агенцтве не гавораць. У рэкламным агенцтве вырашылі пайсці ў камітэт архітэктуры і горадабудаўніцтва Мінгарвыканкама для ўзгаднення рэкламы.

— Рэкламадаўца схадзіла ў камітэт архітэктуры і горадабудаўніцтва з нашымі макетамі рэкламы. Там ёй сказалі, што пасля прыняцця дыкрэту № 7 «О развитии предпринимательства», камісіі, якая зацвярджае рэкламныя макеты, больш не існуе і ўсе рашэнні прымае сама рэкламная агенцыя: размяшчаць рэкламу ці не.

Белавус тлумачыць, што рэкламадаўца планавала звярнуцца ў камітэт архітэктуры, каб яны прынялі рашэнне ў такой крытычнай сітуацыі.

— Наш рэкламадаўца не хоча і не можа на сябе ўзяць такую адказнасць і павесіць рэкламу, у выніку адмаўляецца вешаць цяпер усе чатыры сюжэты. Чаму не хоча вешаць: бо яны самыя арэндуюць гэтыя месцы ў іншай кампаніі, і менавіта з гэтай кампаніі ім пазванілі і сказалі, што яны супраць размяшчэння гэтых сюжэтаў. А гэтай кампаніі таксама нехта пазваніў і сказаў зняць.

Рэкламаваць планавалі вось гэтыя чатыры сюжэты. Фота: facebook.com/belavus)


Рэкламаваць планавалі вось гэтыя чатыры сюжэты. Фота: facebook.com/belavus)

Атрымліваецца, кажа Павел, што рэкламнае агенцтва не хоча браць на сябе адказнасць, каб не псаваць адносіны са сваім партнёрам. У выніку ім прасцей адмовіцца ад рэкламы, чым страціць месца для астатніх рэкламадаўцаў.

Павел напісаў публічны пост і спытаў, ці гатовы хто-то размясціць чатыры сюжэту на білбордах у Мінску.

«Гэта не прэцэдэнт, гэта чорны піяр»

Кіраўнік рэкламнага агенцтва «МК» Марыя Кавалеўская сказала, што яна не мае зносіны з журналістамі і адмаўляецца ад каментароў.

Журналісты знайшлі арэндадаўца гэтых рэкламных плошчаў на праспекце Незалежнасці — гэта кампанія «Апекс». На сайце кампаніі сказана, што «Апекс» з'яўляецца аператарам вонкавай рэкламы і ўжо больш за 15 гадоў падае свае рэкламныя канструкцыі на вуліцах Мінска для размяшчэння рэкламы як рэкламным агенцтвам, так і асобным заказчыкам.

Першы намеснік дырэктара кампаніі «Апекс» адмовіўся каментаваць гэтую сітуацыю.

— Асвятляйце гэтую тэму без нашых каментароў. Гэта не прэцэдэнт, гэта чорны піяр, якім займаюцца журналісты. Гэта наша справа як дзвюх юрыдычных арганізацый, і ніякім чынам гэта не тычыцца журналістаў.

На меркаванне аб тым, што сітуацыя носіць палітычны характар, намеснік дырэктара сказаў, што нічога падобнага ў гэтай гісторыі няма.

Нагадаем, на білбордах Някляеў і Жыгамонт у вышыванцы рэкламуюць акцыю #добрыясловы крамы Symbal.by. Уладзімір Някляеў падпісаны толькі як «беларускі пісьменнік». Крама планавала ўсталяваць такую ​​ж рэкламу з Лявонам Вольскім і Меліцінай Станютай.

Паводле tut.by

Хочаце ведаць больш? Сачыце за нашымі публікацыямі ў Telegram і Facebook!

Абмеркаванне:

  • Андрэй зь Віцебска
  • 2018-09-13 08:52:35
Чорны піяр - гэта падпарадкаваньне з боку двух несумленных суб’ектаў гаспадараньня (рэклямныя агенцыі) незаконным патрабаваньням чыноўнікаў ("тэлефоннае права").
Гэта, як з сп. Ізраілевічам... рэпутацыю спуюць выключна дзеяньні самога носьбіта той рэпутацыі.
А журналісты проста асьвятляюць рэзанансную тэму для грамадзтва. Журналісты ў дадзеным выпадку не ствараюць нэгатыўны імідж бізнэсу, гэта робяць самі рэклямшчыкі.