


Гадавіна Вудстока актывізавала кансерватараў, якія лічаць, што фестываль папулярызаваў у краіне такія негатыўныя з'явы як наркотыкі і падзенне нораваў. На іх думку, ажыятаж вакол канцэрта таксама не дазволіў Амерыцы зрабіць кансерватыўны рэванш, які намеціўся пасля абрання Ніксана прэзідэнтам ў 1968-м. Блізкія да лагера кансерватараў карыкатурысты ахвотна здзекуюцца над удзельнікамі Вудстока. Так, на малюнку карыкатурыста Pittsburgh Gazette пастарэлыя фанаты Вудстока адчуваюць сябе не ў сваёй талерцы на сучасным рок-канцэрце.

Не абышлося без фантастыкі наконт таго, як мог бы выглядаць Вудсток сёння. Карыкатурыст выдання Christian Chat лічыць, што ў такім выпадку мела месца маштабнае пабоішча праз раскол цяперашніх амерыканцаў па многіх пытаннях. На малюнку гледачы Вудстока-2019 атакуюць адзін аднаго з-за разыходжанняў па актуальных палітычных тэмах — аборты, медыцына, партыйныя сімпатыі і г.д. Дарэчы, спроба правесці ў гонар 50-годдзя юбілейны Вудсток на тым жа месцы ў выніку правалілася з адмовы музыкаў.

Як бачым кансенсусу па спадчыне Вудстока няма, але міф пра яго хутчэй за ўсё не знікне. Відавочна, што тэма Вудстока, па сутнасці, гэта фрагмент больш вялікага феномена рок-культуры. Гэтую гістарычную сувязь адлюстравала венесуэльская мастачка Раума Супрані, надаўшы вядомай фатаграфіі, зробленай у Вудстоку ў жніўні 1969-га, сучасны выгляд.
