Facebook заблакаваў адзін з праектаў Russia Today з 4 мільёнамі падпісчыкаў

Facebook заблакаваў старонку англамоўнага відэапраекце Russia Today (RT) «In the Now». У яго было больш за тры мільёны падпісчыкаў. 

Фота ТАСС


Пра гэта ў тэлеграме напісала галоўны рэдактар ​​RT Маргарыта Сіманян.

Маргарыта Сіманян звязала блакаванне старонкі з выхадам матэрыялу CNN пра тое, што «In the Now» фінансуецца з Расіі, піша meduza.io

«[CNN] задалі пытанне Facebook, маўляў, як жа так — рускае ўмяшанне і вось гэта ўсё? Facebook тут жа нас заблакаваў! Не выставіўшы ніякіх, што называецца, абвінавачванняў. Пры гэтым правілы Facebook мы не парушалі, прэтэнзій да нас ні разу не было», — напісала Сіманян.

Прэс-сакратар прэзідэнта Расіі Дзмітрый Пяскоў заявіў, што падобныя дзеянні Facebook пагражаюць стратай даверу да сацсеткі. На яго думку, RT павінна атрымаць тлумачэнні аб прычынах блакавання і «адстойваць свае інтарэсы».

«In The Now» робіць вядучая RT Аніса Науэй. Маргарыта Сіманян сцвярджае, што ў праекта было 2,5 мільярда праглядаў і чатыры мільёны падпісчыкаў у фэйсбуку. CNN называла лічбу больш за тры мільёны падпісчыкаў.

У матэрыяле CNN гаворыцца, што Facebook заблакаваў старонку «In the Now» 15 лютага. Сацсетка заявіла, што запытае звесткі пра ўладальніка праекта. CNN адзначыў, што звычайна Facebook не патрабуе прадастаўляць падобную інфармацыю.

Нагадаем, дырэктар нацыянальнай выведкі ЗША ў справаздачы 2017 года пра меркаванае расійскае ўмяшанне ў прэзідэнцкія выбары называў RT адным з інструментаў распаўсюджвання прапаганды ў СМІ. У тым жа годзе Twitter забараніў тэлеканалу размяшчаць на сваёй платформе рэкламу, а ў студзені 2019 года Facebook і Instagram, які належыць Facebook, выдалілі каля пяцісот акаўнтаў, якія размяшчалі матэрыялы агенцтва Sputnik (уладальнікам таксама з'яўляецца «Россия сегодня»).

Паводле www.novayagazeta.ru,  meduza.io


Хочаце ведаць больш? Сачыце за нашымі публікацыямі ў Telegram і Facebook, падпісвайцеся на наш канал у Яндэкс Дзэн!

Больш цікавага на «Новым Часе»: